Aku bengang

Bengang giler ngan beruk sekor kat ofis ni...my temperature is almost maximum..kalau jerang air kejap je dah boil...

Orang masuk ofis pukul 8.30 dia masuk ofis kul 12.30...pastu ada hati nak sound aku sbb aku x inform dia pasal tender document..pale hatukkkk btullah mamat sekor ni..camnelah agaknya aku nak inform dia kalau handphone murah dia tu asyik off je..tak pasal-pasal nak salahkan org lain..

The thing that really made me mad..pasal tukar cheque signatories kat bank..aritu in front of colleague kat ofis aku tanya kat dia..bile aku bleh hantar kat bank resolution and all other documents, dia kata anytime...so, today aku pun dengan penuh bangga inform my big boss and anak dia suruh gi bank..untuk sign speciment card kat situ..skali arini beruk tu tanya kat aku balik apsal aku tergesa-gesa buat change signatories ni...x ke sakit ati aku..dia ingat aku ni orang yang dah lost memories ke tak ingat ape dia ckp aritu...bile aku ckp balik tergagap-gagap nak explain..

No comments: