another interview

Last Thursday, I received a phone call from Pusat Tenaga Malaysia inviting me for an interview session on 11 July 2006. Dengan semangat yang berkobar-kobar aku pun pegilah interview tu..nervous gile masa tu..yelah dah lama x gi interview..
masuk2 je building tu..rasa cam bestlah jugak..tp bile sampai kat ofis tu aku tekejut..open giler..aku ni dah biasa dok dlm bilik. Kalau lah aku dapat keje kat situ..camne nih..

Memula tu ingatkan normal interview..just a question & answer session..tp rupa2nya ada essay part..cam keje gomen plaks..aku kene jawab 2 soklan dlm masa 20 minit (yg satu tu compulsary and another one boleh pilih out of 3). Soklan dia taklah susah..tapi tulis kat atas coffee table..ngan nervous yg teramat sangat..tulisan aku pun jadi camne ntah lah..kalau suruh aku baca balik mesti tergagap2 nye..

tp when it comes to interview part..ok sikitlah..ada 3 interviewer (yg org akaun tu hensem gilerrrr..kecik molek je orgnye..hehehe..gatal aku ni..sedarlah sheila..ko tu dah kawin!!!). Lama gak dorang interview aku..macam2 soklan dia tny dari yg senang sampai lah ke yang senang..tapi entahlah chances aku camne..ada rezki within this 2 weeks dia akan call aku for 2nd session..kali ni dengan Deputy Director plak..ntahlah..harap2 dapat..sebab benefit ofis ni cam best gak..

5 comments:

Nadiah Alwi said...

Good luck, sheila...hope ada rezki dengan yang satu ini :D

cHeAre said...

emmm...yela sheila samala kite berdoa....wish u all da best :)

|| s h e i l a || said...

ya..insya allah..pray for my success

syiekatsuya said...

Cakap pasal hal temuduga nie..kak Lucy memang takut. Ingat masa remaja dulu..nak cari kerja kena temuduga. Kelam kabut dibuatnya

syiekatsuya said...

Bila ingatkan pasal temuduga..gementar juga. wish you luck.
Dari kak Lucy