outing day

Hahaha..hari ni bangun lambat..nearly 11 baru bangun laki bini..isy apa nak jadi ni. Hubby told me not to cook..today is our outing day..I clean up house and get ready to go..i'm hungry & same as hubby tooo..dia lagi lapar..compartment beso.

We went to Mid Valley and xde pandang kiri kanan terus je gi Tenpayaki..he craved for this since last week actually. Lepas makan gi shopping sikit kat Jusco..gunalah voucher yg aku dapat tu..rugi kalau x guna..so I bought 1 office outfit and 1 baby T..(mcm lah slim melim badan..ada ati nak pakai baby T)..

Went to Kamdar..nak survey curtain..found one pattern that I think match my house concept (ada concept ke rumah aku ni sebenarnya??) I love something which is simple but nice and now I realized xde sekuntum bunga pun kat rumah aku..padanlah mama kalau datang rumah aku dia kata cam ada x kene je kat rumah aku ni..hehehe

Around 6 aku pun dah x larat nak jalan..so we decided to end our ''journey'' at MV. Duit pun dah byk kuar..hubby ajak gi makan terus..konon xnak mkn malam sangat nanti gumuk...pergghhhh

...dan pergilah kami ke Restoran Cerana yang terletak di belakang Stesen Petronas Bt. 7 Cheras.... Indah sungguh pemandangan di situ..terasa seakan berada di dalam hutan..(adoi berdrama pulak aku)..menarik tempat tu..ada air terjun..ada tasik..dan ada harga makanan yg mahal..it's a floating restaurant actually..


So we ordered Asam Pedas ikan cencaru (my fav fish), Sotong Goreng Petai, Sayur Campur Goreng....the taste of the Asam Pedas is not that good seperti yg digembar-gemburkan..according to hubby I can cook better than that (ni lah yg buat ayang syg kat aba)..

No comments: