counting days

A day before Raya..all my family except me when to Kedah.. :) :) Tahun ni turn raya kat Melaka pulak..malam lepas mama gerak dari rumah..aku ngan hubby lepak tgk tv..dah agak tengah malam we when to Pasar Ampangan..nak cari songkok ngan selendang aku..nak rayalah katakan..sampai rumah lebih kurang kul 4 pagi..

Tengahari tu, we when to my sis in law's house @ PD..dia ada buat lemang so dia minta tolong bakau lemang..sian my hubby..naik legam dia bakau kat tengah panas tu..

(banglong & banchik tengah ngelat kat dlm rumah)

aku & kak long buat rendang..(aku tolong blender2 je...) yang selebihnya aku lepak kat dlm tengok cite Remp-It ngan anak2 buah..

(tgh masak pun sempat posing ye Long..)

Lebih kurang pukul 6 we make our move to Mlaka..nak berbuka kat umah Abah..

Malam raya tu Adik, Fie, Hubby and Myself tido kat Utas Villa..Abah sewa bilik kat situ..

No comments: