Cat Bilik

Today lepas je breakfast, sayang & abg eone ditugaskan utk cat bilik bebudak ni..Mama jaga ramai sangat budak kat ghumah tu, so mama nak sediakan satu bilik khas utk budak2 so that takdelah bersepah sangat dengan barang mainan budak, buaian budak, cot budak..

This time Abg Sham choose the color and he chose yellow & brick color..boleh tahan gaklah color tu..dah macam nursery pulak ghumah mama..

Ingat nak snap gambar masa these 2 heroes tengah cat ghumah tp masa tu battery camera pulak dah kong..gambar lepas dah siap pun ok gaklah..

Masa tengah berkemas ngan Mama, aku terjumpa pulak satu hadiah yg aku dapat masa aku masuk Quiz Agama. Masa tu aku form 3 rasanya..aku masuk quiz tu peringkat skolah menengah daerah seremban..buat dekat S.M.A. Persekutuan Labu..camne aku boleh terpilih pun xtaulah..

No comments: