Semoga Rohnya Dicucuri Rahmat

Pagi tadi masa nak datang kerja tiba-tiba rasa terharu sangat. Mula-mula tu tengah layan hubby borak and bile dah nak dekat ofis tu ada satu tanah perkuburan (Desa Kiara)..terpandang pulak kat kawasan kubur tu.

Memang aku slalu sgt prasan ada satu keta Merc putih. Every morning dia akan duduk kat satu kubur tu. Rasa syahdu sangat bile tgk org tu. Entah kubur sapa aku pun tak tau. Mungkinkah kubur isterinya...mungkinkah kubur ibubapanya...I've been following this route for about 3 years..and he will be there tiap kali aku terpandang arah kubur tu. Rajin sungguh dia. Mungkin dia rasa kehilangan yg amat sangat.

Terfikir pulak aku..kalau ditakdirkan antara kami suami isteri salah seorang pergi dulu..apakah aku mampu buat macam ni?? Wallahualam..Sekarang ni pun dapat gi kubur Aca & Mimi setahun sekali..itupun time raya :(

Hanya Allah yang Maha Mengetahui

Al-Fatihah buat Aca, Mimi, Mak, Atuk, Nenek, Wak Awi, Maksu
Semoga Allah mencucuri rahmat keatas roh saudara-saudara seislamku

No comments: