Sayang is Away

Semalam sayang gi S'pore..and he'll be back either on Wednesday or Thursday..depends on the availability of bus ticket. Huhuhuhu..sedihnya bile kene tinggal sorang2..rasa sunyi sangat. Ada satu baju yg dia last pakai tu aku tak basuh pun lagi..mmg dah sure gile aku tak leh tido nanti kalau takde bau badan dia..

Aku hantar dia dari jauh..dari beranda rumah je..(aku lambai sambil menitis airmata..)..ya Allah Sheila..dia gi kejelah bukan gi berperang. Tengahari tu masa lunch sayang tanya nak ikut gi KTM tak..at first I was thinking of saying YES..but i turn up saying NO..bukan taknak antar..tp nanti aku nangis kat sana..maluuuu

Lepas je sayang naik cab, aku pun terus ambik x-stitch yg dah lama terperap tu..sambung balik..harap-harap by the time sayang balik siap separuh x-stitch aku ni

Sayang, jangan nakal-nakal tau kat sana..promise me

No comments: