A Night At PD

Last weekend kitorang bawak anak2 buahsss..gi cuti-cuti..sehari je. OKlah tu kan janji bebudak ni dapat main puas-puas sebelum start sekolah ni. Tak gi jauh pun. PD je. Tinggal pulak kat apartment sebilik 'Sunshine Bay'. RM110 je sehari.

Yang pegi sume bebudak, jadi kitorang pun blasah jelah bawak TOTO..ha amik ko berbarislah kat bawah tu tido hehehe..dia orang ni bukan kesah sangat pun tido kat mana..janji dapat mandi kat swimming pool :)

aerial view of the swimming pool from our 13th floor penthouse

sayang tengah jadi 'jaga' kat situ..malam td dah puas mandi so pagi ni kasi budak lah mandi puas2.

No comments: