oUr N3w G@dg3ts

At last after quite some time, we decided to change our handphones. Sayang used N-Gage before and his frens slalu kata ni fon bebudak remaja main game..x sesuai ngan org yang umo dah banyak mcm dia. Cari punya cari ntah macam mana dia berkenan dengan yang ni..so he grab this as his new gadget. Both depan blakang fon ni boleh digunakan..


front look of his new F300 phone

the other look of his phone

As for me, I didn't go for those canggih2 phone. Sekadar boleh buat call pun actually is more than enough. Sebab dalam sehari adalah 3-4 kali je henfon aku berbunyi biasanya..pastu yg sure call aku hari2 dah tentu my sayang. Tapi sekali-sekala nak gak guna hp yg ada camera, yg ada radio...and aku rasa aku mcm dah jatuh chenta ngan fon ni..jenuh tau survey kat internet..buat comparison ngan mcm2 jenis henfon..yelah aku ni jenis pakai satu fon sampai berkurun2 lamanya..so kenelah beli yg elok sikit heheheh..


this is my W810i...ok tak?? amik model ni sbb ada walkman skali..sonang

No comments: