TV3's Open House

It's TV3's Open House. Malasnya rasa nak pegi. Tapi bila boss dah suruh pegi tu nak buat camnekan..buat muka toye pun kene gak pegi. Banyak gak gerai2 yang ada...tp aku rasa yg paling byk sambutan gerai yg ada kambing bakau..panjang giler Q tu..tp Q pun Q lah..aku ngan ina peduli apa..janji dapat makan kambing..sedap gilessssss

Ramai gaklah artis2 yg ada kat situ..nama pun TV3. Aku ngan ina siap kutuk si Mama Norlia lagi..dah tetua bangka tp rambut blonde giler tu..ada silver2 lagi kat rambut. Rasa macam nak muntah tgk dorang tp tahan jelah..kalau muntah kang ada pulak ambulan datang ingat aku x sihat. Yang paling meng'shock'kan aku..abg ipar x jadi aku pun ada gak kat situ..org drama lah katakan...nasib baik adik dia xde kat situ. Kalau ada apa agaknye reaction aku?? terkezut? berdebar?

Ina & myself..ini round yang ke brapa ntah kitorang makan..kejap duduk kejap bangun..gi cari lauk

with Roy & Awe


tu dia kambing bakau..siap ngan garlic bread, coleslaw..mashed potato..mano tak gomok acik oooiii


No comments: