I'm Alone!!!

Weekend ni sayang won't be in the house. Gi anta Nora ke Kelantan. Dia dapat buat dip kat Poly sana..fuh jauhnye. Aku tak ikut sbb keta mcm x muat je. Lagipun perut aku dah tunjuk tanda2 akan berlakunye kebocoran..hehehe..better not.

Sayang gi lepas maghrib jumaat tu sbb plan nak tido kat rumah k.ngah @ Kuala Lipis. So, lepas je sayang gi..aku pun pergilah ke peti ais..buatlah apa yg patut utk isi perut aku..and aku masak maggi..dah lama x makan
Maggi kari dengan sausages..

For breakfast the next morning i did omelet again...
Hahahahah....kalau sayang tau ni aku buat omelet lagi skali..sure dia jeles punye.. i did say in my previous entry when will my 2nd omelet ready..and here it is..2 days after (not 2 yrs as usual)

This time my omelet turn to be quite okay..tak hangus mcm haritu

Yesterday, he came back with Toto..baju and ntah apa2 lagi ntah. Sebab period pain yg teramat sgt makanya aku mcm x lalu je nak tgk apa yg dia bawak balik..kalau x tu..belum sempat masuk aku dah nak tgk sangat..hehehe

No comments: