New Ye@r Event

Happy New Year everyone...may this 2008 bring bright colours to our life. Insya Allah

As usual when holidays come we'll wake up late. We'll untie the curtain not to let any glare inside our room.

Bangun tido je, nasib ada nasi lemak yang sayang beli malam td kat kg. baru..makan dulu, pastu baring balik tengok tv..tengah tukar2 channel ternampak pulak my faveret Ramli Sarip tengah perform. Although it was a delayed programme tp apa2 yang membabitkan uncle RS ni akan buatkan aku & sayang kuatkan volume tv. Fuh mmg best gile dia nyanyi..walaupun dia nyanyi 2 lagu je..tp ada jiwa beb

About 2pm we went to Mid Valley..had lunch at our faveret Tenpayaki Restaurant..bought some item for my 'dapur' and pastu we head towards Sunway pulak. Sayang pantang sikit kalau nampak massage chair ni..sure dia buat bodo gi duduk test pakai kosi tu...konon mcm nak bli. Dah dia dok rest kat situ aku pun testlah jugak. Sayang bought new shoes..mcm mana boleh ada penyangak ntah kat rumah aku tu..boleh pulak hilang kasut ngan selimut yg aku jemur kat ampai..hantu betullah org yg cilok tu..aku doakan kaki dia melecet kalau dia pakai kasut tu!!

Dah puas berjalan, bermassage, it's time for dinner. Aku dah lama plan nak blanja sayang makan kat "muara ikan bakar tanjung harapan"..lagi pun bulan ni mcm ada xtra income sikit..so bolehlah on angan2 aku tu. Sampai sana around 9.10pm..tengok pack gile ngan manusia yg memang kaki makan. Cari punya cari adalah satu meja kat open air area..lantaklah jangan ujan sudah.

Sotong bakar ordered by me..every time datang sini i'll order this

udang masak pedas..tp xlah pedas mana pun. Udang dia mmg besar2

Steamed Siakap. Ada letak soon kat atas ikan..

Kejap ada kejap takde..kejap je dah licin. Aku tengok ramai org yang lalu depan meja kitorang peratikan lauk. Mesti dorang kata buruk lantak betullah laki bini ni

Udang tu je tapau sikit..sbb rasa mcm no more space to place them

Was thinking of bringing Mama and Abah here one day.

No comments: