Exchange Gift Lagi

Dekat forum KO9 ada buat Exchange Gift (FM). Akukan sekarang ni tengah obses gile ngan FM ni...so ambik kesempatan join dorang jugaklah walau x kenal sgt pun sebab tu forum baru. Main belasah je. Kat sana aku dikapelkan dengan 2 orang. Aku akan bagi FM pada kak Yah..(akak ni aku kenal sbb aku praktikal kat ofis dia dulu) and aku akan terima FM pulak dari kak Wann. Kalau x silap akak ni salah seorang peniaga kat WMC tapi aku tak tau pun dia ni jual apa..yelah org jarang masuk kedai kat WMC camnilah. Masuk kedai yg aku rasa nak masuk je.

Ni FM dari aku utk kak Yah. Beli online je..pastu mintak tolong seller tu pos direct. Tak sempat pulak nak merendek cari FM kali ni.

Ni pun dari aku utk k. Yah jugak. Tema aku kali ni.. MELAKA..bini org melake le katekan hahah

In return, I got this from kak Wann..byk tu sampai 6 ketul Yang tak tahan tu ada coklat..gerammmm

No comments: