Aku Juga Wanita

Baru je lepas tengok Cerekarama - Aku Juga Wanita. Sebab macam tak boleh tido..yelah sleeping partner takdekan..so cam ambik peluang nak cite pasal drama ni.

Jalan ceritanya agak slow, tengoklah pulak sapa directornya. Makcik gitu. Tapi aku menangis macam nak gila. Walaupun cita tu tak sedih aku boleh nangis..inikan pulak crite2 camni..

Pelakon utama Zizie & Zally tu was ok. Zizie tu mmg xdpt nak dinafikan bakat lakonan dia walaupun kengkadang tu aku rasa dia ni berlakon mcm bapuk. Si Zally tu..suka tgk muka dia..ensem + so sweeeeeeetttttttt. Ex-GF dia tu..berlakon cam hampeh. Apsallah gi pilih pelakon camtu..merosakkan mood tontotan aku je. Yang si Farahdiya tu..kengkadang nampak cam lawa..tapi dalam crite ni aku tengok muka dia cam menakutkan je. Nape yek??

Kenapa aku nangis tengok cerita ni?
Pertama sebab aku isteri.
Kedua sebab aku bayangkan kalau aku dalam keadaan si isteri tu...mampu ke aku buat macam tu?
Ketiga sebab soundtracknya..fullamak tangkap leleh..(tu sebabnya aku gi cari lagu tu..utk letak kat radioblog aku..) so agak2 syahdu boleh layan.

So my overall comment of the drama was..OK OK jelah. Sebab aku sempat gi cuci toilet.

No comments: