Hadiah FM Lagi...

Ye Ye..dapat FM lagi. This time Apis yang bagi. Kakak Ipar yang over gedik ni haritu saje2 jelah masa YM2 adik ipar dia kat Rusia tu, mintak dia blikan FM masa nak balik Mesia nanti. Ingatkan dia tak ingat dengan pesanan kakak ipar gedik dia ni..rupa2nya dia ingat. Tenkiulah Pis..lurvvvvvvv u lah

FM ni dia beli kat Verona..the place of Romeo & Juliet. Ceh ceh..kengkonon cam abg & SIL dia ni Romeo & Juliet gitu auwwwww

Yang ni pulak dia beli kat Milan..bile nak sampai kat sana ni? Blink blink kat sayang..

Yang ni dari Barcaleno..tengok FM ni mcm teringat kat Ronaldinho je..aku pun tak tau nape..

No comments: