Buka Puasa di bulan Syaaban..

Disebabkan aku ni terlalulah rajin nak mengganti pose makanya tinggal lagi 3 hari nak bulan Ramadhan barulah aku dapat melangsaikan hutang pose ganti aku. Tapi bukan aku sorang je yang mcm ni kan? I bet ramai lagi kat luar tu yg mcm ni..sebab dalam ofis aku pun ada gak yg sama2 nyambut raya ngan aku besok hhahah.

Daripada semalam actually sayang craved for Kari Kepala Ikan kat Uptown tu. Tapi semalam xleh pegi sebab hujan lebat so today walaupun aku yg berpuasa tp sayang yang lebih excited nak berbuka. Huh kena ikut selera dialah pulokkk.

So, off we went to Uptown..meredah jam tapi disebabkan macam terlalu awal sgt aku pun gilah Maybank transfer duit gaji aku. Lecehlah masuk kat Affin..nak bayar bil online pun xleh. From my present office to Uptown takdelah jauh sangat. My office kat Stadium MBPJ..lebih kurang 4-5km kot tp disebabkan jam makanya it'll take about 30 minutes to reach there. Kalau office lama dulu tak sampai 5 minit dah sampai.

Ini air aku. Carrot O Suam..ni air faveret

Sayur campur yang aku ode dari kedai opposite..sbb kat kedai ni cuma ada syr toge je..

Ini dia kari kepala ikan jenahak untuk 2 org makan..siap tambah sotong lagi. Aku ni mcm teruja sikit bile nampak sotong..taktaulah kot kot sotong tu pun teruja tgk aku

Aku bab2 kepala ikan ni aku suka part yg ada isi je. Jadi sikit jelah aku dapat makan pun. The rest telah dikerjakan oleh Mr. Kay. Nasib aku x snap gamba pinggan aku ngan pinggan dia. Nampak mcm dia sorang je makan ikan..aku mcm makan nasi semata hahah..

No comments: