EG Raya

Sempena menjelangnya raya, Anjung Perpatih buat EG. This time balang kuih has won the poll and my partner is Kak Coral. Senang jimat blanja pos. Hantar by hand je. This is the canister I got from her. I requested for yellow...saje nak matchingkan ngan umah aku hahah. Bab2 kale ni aku sensitif ok..dibuatnya dia kasi kale pink..mampus meghoyan mak kat dlm rumah tu.

Kebetulan hari Sabtu tu ada kenduri kat rumah Along kat PD so I took the chance to meet her. Nak pos benda2 kaca ni agak mencabar gaklah. Sebab dah kena dah skali dulu. Member ofis dapat hadiah berunsurkan kaca. Pengirim tu bungkus cun2 siap letak bubble..tp bile sampai berderai jugak. Camne Encik Posmen ni handle kotak2 tu pun aku taktau. Main campak2 je kot. Yang mahal siap tulis FRAGILE lagi tu..


Pendek kata...aku sukalah. Tapi yang x sukanya canister yang aku kasi kat kak coral xde pulak gambar. Untuk dia aku belikan yg ada bunga kecik2 kale pink ok. Untuk org takpe..jangan utk aku....tegak segala bulu yg ada bile nampak kale fink ni

1 comment:

Ashlyn said...

Keep up the good work.