He's the man....

.... guess who

Hahahhah bukan Mr. Kay tapi Usain Bolt..Jamaican athlete.

Aku tabik spring kat budak ni. Ingat lagi masa dia nak lari utk 100m Final tu..aku tengah baring senang lenang kat depan tv. Sayang siap ckp..apsal kaki awak mcm nak lari dah tu..aku tengah silang kaki cun2nye ala2 org kaya. Aku beriya provoke sayang suruh tengok game tu sebab aku tengok dia lari masa Semi Final tu mmg mantap. Sempoi gile (alamak..aku ni hover gile lak cite pasal budak itam ni..)

Pastu semalam lagi satu kejutan...he breaks the 12 yrs old World as well as Olympic record in 200m Final race. Tak gempak ke tu??? Tell me. Kalaulah aku ni kakak dia..dah tentu aku nangis mcm nak gile punyalah..


Today he turns 22. Don't you think this is the best gift in his life?

Whatever it is..may god bless you Bolt..emosi gile mak ni.

Beriya-iya semalam aku tahan ngantuk sebab nak tunggu dia ni lari. Camne ye nak kasi atlit Malaysia ni jadi cam ni. Badan tegap, tinggi,..kene makan apa agaknye....marilah kite fikirkan.

No comments: