Kain oh Kain..

Nilah penyakit kronik aku..MALAS
Bukan malas makan atau malas tido..tapi malas nak lipat kain
Biasanya every 2 days my machine will do HIS duty..to soak, to wash, to rinse, to spin..tp apsallah machine aku tu tak hang & fold skali kain2 aku ni...kat mana nak cari mesin basuh yg buleh buat sume mende2 ni??

Yang basuh 2 hari sekali tu pakaian hari2 aku ngan Mr. Kay. Tapi baju keje aku...kengkadang kalau angin MALAS TAHAP 1 aku sampai..2 minggu skali baru aku basuh. Pulak tu bukan basuh pakai tangan. Baju keje pun aku blasah humban dalam mesin..tp basuh pakai kelajuan yg paling minimum and xyah spin. Malaskan Mrs. Kay ni..tapi aku rajin mengemas ok..bukanlah semua benda aku malas. Yang paling aku rajin skali TIDO hahaha..

Nilah longgokan baju yg aku kene kerjakan....


Sambil2 menonton aku melipat. Jadinya xlah boring sangat keje yg sememangnya boring ni..

Tapi main tipu gak aku ni. Bukan semua baju aku lipat..separuh dari tu aku gantung kat hanger..itu pun malas jugak nak lipat..apalah nak jadi..

No comments: