Anda Sudah Berzakat Fitrah???

Orang bayar zakat pun kecoh nak amik gamba gak.

Yesterday nite we went to Jalan TAR..saja nak cari2 kot2lah ada baju raya utk aku yg lawa2. Baju yg tailor tu jahitkan besa gedabak...ingat size aku ni dah sampai tahap XXL ke? Kain sutera tau tu akak tailor oooiii ..bukan kain cotton rm4 semeter..huhuhuhu. Mr. Kay ckp nanti suruh akak tailor tu alter balik after raya.

Jalan punya jalan..satu hapah pun x dapat. Cuma aku berjaya kurangkan kalori lebihan bukak pose yg x seberapa tadi tu jelah. Tapi lepas tu..brapa kilo kalori aku add on pun aku tak tau (ni akan dimasukkan dalam entry yg akan datang ye..)

Dah terlanjur nampak ada Amil kat situ, Mr. Kay pun bayar jelah. Takut jadi mcm selalu..pagi raya baru terhegeh2 nak kejar pakcik Amil kat masjid. Konon nak bayar kat kampung je..sebab org kat KL ni kaya2lah..

Sebenarnya nak snap masa Mr. Kay tengah berakad ngan Amil tu..tp brader baju putih tu kecoh tollah..sibuk je lalu lalang..sudahnye dapatlah sipi2 nak abis berdoa tu. Jadilah buat syarat bini dia nak berblog ni

No comments: