Den Kono Kojo

Hari ni hari Sabtu tau. So what???

Mmglah hari Sabtu..sepatutnya aku tengah melingkau lagi atas katil. But today I've to work. Ada tender closing on Monday. Aku kan otai buat tender kat ofis ni. So I must, should, have to be here. Sepatutnya janji ngan supplier tu pukul 9.30 tapi kul 8.50 baru aku terjaga. Aku sms je Eric suurh dia datang lewat sikit. Dalam lebih kurang kul 10.30 pun takpe.


Aku sampai ofis kul 10.20..layan internet jap sementera tunggu Eric datang sebab document sume ngan dia. Supporting document mmg dah siap..tinggal BQ & Technical Spec je.

Eric arrived around 10.35 and aku terus buat keje without stop. Eh tipulah...tadi ada berfoya2 kat internet jap sambil menyelam minum air...

Nilah partner tender aku harini..Roy. Tertonggeng2 dia photostat. Sampai 5 copies dorang nak..pengsan nak photostat. Yang berbalut pakai masking tape tu printer black & white kitorang. Kesiankan?? Sana sini bertampal. Saje je malas nak propose kat bos..konon2 nak kasi dia tengok sendiri betapa baiknya staff dia ni guna barang sampai ke hujung nyawa...Macammana tak patah..paper jam sikit je..tapi kitorang hentak bagai nak rak. Tu belum aku amik lagi gamba mesin fotostat lama. Lagi kesian kat mesin tu. Org ofis aku ni mmg ada bakat hentak menghentak.

Nilah document yang dah siap dicompile. 5 sets altogether. Tinggal nak masuk file je..tak larat nak bind tebal2 ni de..masuk je dalam file..sonang. Kul 4.30 baru siap tau.

Nilah rupanya di satu sudut disebelah mesin photostat. Nasiblah bibik cleaner yg datang bersihkan ofis Isnin ni. Mesti dia bengang gilosss

Terima kasih En. Photostat sebab tak meragam dan memudahkan kerja tender kitorang harini ye..Luv U. Kalau guna fotostat lame tu gerenti lagi teruk body mesin tu kitorang hentak..asyik nak sangkut je..

Ceiling speaker yg temankan kitorang harini. Thank you speaker..

Dah call Mr. Kay suruh jemput tapi dia tengah melingkau kat depan tv. Skrg ni aku kene tunggu dan tungguuuu..Roy pun dah blah

No comments: