It's a Holiday

Wah..cam lagu Scorpions lak title aku harini.

Selonoknya dapat cuti..tido2 bangun lambat. Golek2 depan tv, layan tenet, dan yang penting aku dah berjaya in my mission to have new blog skin. Mr. Kay kena keja because he's in KL territory. Ngeh ngeh ngeh

I was thinking of preparing special dishes for berbuka today (apa yg special ntah..) but Mr. Kay told me that today he has client to entertain. Time2 bulan pose nilah nak entertain kat tempat2 yang mcm mahal2 sikit and aku pun boleh tumpang nyibuk skali kat situ. Alah bukan aku x kenal client2 dia tu.

Tapi ntahlah my mood level is only 1 out of 5. Where have the other 4 gone? No idea at all. Layan jelah keboringan aku ni. Another thing that make me betul2 boring is that sofa aku bolen. I sent the cover to tailor and I don't have alternate cover. Bosan siut pandang sofa yg jadi mcm x lawa ni. Huh..bile nak siap cover ni. Kalaulah boleh lipat2 sofa tu simpan dlm bilik, or bawah katil, or dalam lemari..mmg dah lama aku buat

No comments: