Jalan2 @ Jalan TAR

Lepas berbuka tadi kitorang gi Jalan TAR jap. Saje nak survey2 barang yang ada disamping nak melaparkan perut balik.

Agak happening jugaklah tempat tu. Itu baru 13 hari berpuasa..dah pack jugaklah..kalau lagi 3-4 hari nak raya..jadi sardin wo kawasan ni. We all as usual mesti shopping last minit di malam2 lepas midnite..sejuk..senang nak gerak yg paling penting aku tak yah bergasak ngan orang.

Gambar yang agak blur sebab aku snap sambil berjalan. Snap pakai enpon je..aku mana ada kamera. Kamera cap ayam aku tu dah jahanam. Terlupa nak cabut bateri masa simpan dulu..skali tu bila nak on..bateri tu baik punya melekat kat situ..mcm cair..hohoho..saje je nak suruh aku bli camera.

Yang berbaju biru kuning tu my pillowmate. Suka tau jalan jauh2 camni ngan aku. Aku slalu gak main sorok2..bila dia toleh blakang tengok bini dia dah xde..baru terkebil2 nak cari. Cubalah beromantika di amor sikit..jalan pegang2 tangan..

Kenapa aku bulatkan gamba Mr. Kay ngan gambar Mydin tu? Tu sebenarnya gamba lori mydin. Aku sakat dia ckp dia staff Mydin sebab kale baju dia ngan lori tu sama..blue & yellow. Kuning on top & blue at bottom..hahahha..

No comments: