Kena Balik Sendiri

Kene balik sendiri pun heboh nak masuk blog. Saje je.


Dulu tunggu bas kat depan Stadium MBPJ..tp skrg ni dorang dah tukar tempat. Haritu aku beriya2 je tunggu bas kat situ. Adalah dekat 2 jam tunggu..sampai naik lenguh kaki rupa2nya bas dah lalu kat situ. Sedih tau. Nasiblah aku ni cam ringan sikit mulut nak tanya kat aunty India tu.. kalau aku buat bodo sombong..harus aku tunggu situ sampai malam.


Aku baru je tau dorang boleh tunggu bas kat sini. Aku ingatkan kene tunggu kat depan LHDN tu..nasib Roy bagi tau. Tulah aku balik keje slalu tgk org ramai kat sini.


Ni Sterling Kondominium bebetul kat depan office aku. Tinggi nak mampus. Harga dia pun mesti tinggi gak setinggi bangunannya. Kat area2 PJ ni ada ke rumah yg murah? Aku tengok rumah kat Kelana Jaya..jenis kalau kat Seremban rege dalam 35-50k..kat situ dekat 100k ok harganya. Rumah kecik gile. Tapi nak buat camnekan.

No comments: