Lunch

Apa hal lah pulak crite pasal lunch dibulan Ramadhan yg mulia ni? hahahah..korang puasa..aku cuti. Jadinya aku belasahlah makan.

Memula ingat mcm xnak makan sebab pagi tadi dah blasah milo & roti, pastu kat ofis dah buat nes 0..tp dah kul 1.30 perut ni lapar gilos..tahap yg mmg xleh nak tahan punya.
So, aku calllah cafe bawah tu..suruh dia buat delivery. Takkan mak nak turun bawah tapau kot..tebal muka mak yg sememangnya tebal ni.

Kejap je..sampai mamat delivery tu. Nasib baik budak tu org Myanmar..takdolah mak sogan bona.

Nak makan kat mana? Pantry? Ohhh tidak..pantry teramatlah open to the public and I end up having my lunch kat dlm bilik filing cum bilik operasi my technical staff dan jugak kengkadang bilik tido kitorang..hahah

Nasi Goreng Biasa..RM6 ko..mahal tak?
Sedap dan banyak...Aku ye ye je tutup pintu bilik tu..siap bukak tingkap bagai..konon tak mo kasi haruman tu kuar..
Tapi kuar jugak..nasiblah. Aku ada gastrik takleh tahan2 sangat (alasan je ni..).

No comments: