Mrs. Kay telah bertudung...

Sila-silalah kagum ngan aku ni...tolonglah kagum ye kerana aku akhirnya telah bertudung walaupun cuma buat seketika.

Hehehhe..kirim salam ok aku nak pakai tudung kale FINK ni..selisih wo..kale lain boleh lagi dimaapkan. Ni pun pakai sebab si Ina paksa..dia nak snap gamba tudung tu kasi kat biras dia. Yelah kalau ye pun aku bertudung takkanlah aku nak matchkan tudung FINK yg gile keji buruk tu (kalau dah x suke tu...cantik pun nampak buurk gaks..) ngan baju kale ceklat. Ada masuk akal ke?

Photobucket

Sila abai ye kekembangan idong dan quantiti lebihan minyak kat idong tu...aku tengah hembus napas kot time tu..xnak ngaku plak tu idong mmg sediaado kombang...huahuahua

2 comments:

odah said...

bertudung ni bkn benda blh main2 bodoh. itu perintah tuhan. naper ko nie jahil sgt. dah tua2 pun bangang lagi

sheila said...

cik odah,
ko pehal ni nak ckp aku bodoh ni???
aku taulah pakai tudung tu perintah Allah..ko x cakap pun aku tau..

ada ke aku ckp aku xnak pakai tudung??? ko ni reti baca ke tak ni???

nak pakai tudung biar ikhlas dari hati..bukan tutup kat atas tp ternganga kat bawah, pakai baju ketat nampak bontot..paham...kalau rasa nak tegur org..nak mengajak org berbuat baik..ckp elok2..jgn main sound tak tentu pasal..pahammmmmmmm????