Puasa Day 13

Saturday after my work Mr. Kay ajak gi berbuka kat Quality Hotel KL. First time in my ever life gi berbuka kat hotel. Cam jakunlah jugak tengok makanan yg banyak gile. Slalunya tak gi sebab risau membazir. Aku jenis yang berbuka makan sikit dah kenyang mcm makan 3-4 pinggan. Tapi dah org offer. Don't sale too expensivelah..(boleh ke aku translate jgn jual mahal camni..hahah)

A friend of Mr. Kay told him that Quality Hotel was awarded as the best hotel in catering food. But I really wonder what the taste of food in other hotels will be if the taste of the best food hotel is like this. Some of it ok..tapi ada certain2 tu mcm x menarik je. Buffet kat sini xdelah mahal sangat .. only RM55 per head.



Left: Hot & Sour Crab Soup. (I don't like the taste..mmg real sour)
Right: Mee Goreng. Gigih tau Mr. Kay kat hotel pun nak makan mi goreng jugak..



Left: My nasi goreng Siam with Ayam Kari Kapitan, Udang (lupa lak masak apa), Hailam Mixed Vege
Right: Kambing..tp tak ingat masak apa..sebab Mr. Kay yang amik.


Left: Lamb Leg & Nugget
Right: Ikan, Sotong, Udang Bakar & Begedil (yg ni best)

Kuih2 yg ada..


Air Sirap Laici. Ada lagi 2-3 jenis air tapi aku nak yg ni jugak

Sebenarnya banyak lagi lauk yang kitorang tala..tapi segan pulak asyik nak menyenap gamba je..pelik pulak uncle yg duduk kat sebelah table aku ni

Kesimpulannya..aku sukalah jugak sebab this is the first time aku merasa berbuka kat Hotel. Sila-silalah bawak lagi ye sayang. Kali ni janji sume lauk yg ada kite makan...tak malu punya

No comments: