Puasa Day 4

Aku sebenarnya dari semalam lagi nak masak tomyam seafood..teringin sangatlah tu kononnya. Dalam kereta Mr. Kay beriya nak makan stimbot tomyam...huhuhu. Lantaklah janji ada tomyamnya. Gi pasar belilah barang2 yang diperlukan. Sonang yo bahan2 eh. Tapi kali ni tomyam aku cam ada kekurangan. Apa yg kurang ntahlah. Kale pun agak kurang menarik.

Kuah tomyam yg dah dekat nak abis baru teringat nak snap..dah keruh dah pun

Must have sotong & udang. Aku antu sotong..Mr. Kay lak antu udang

Tauhu sayur yg agak idup segan mati tak mahu. Ni belen buat mihun sup semalam. Tauhu kering faveret Mr. Kay. Telur tu ye ye o je. Last2 duduk balik kat dlm peti ais.

Brocolli yg wajib ade tiap kali aku buat stimbot

First time guna kangkung. Slalu aku guna siew pak choy je..

Kesimpulannya, ktiorang mmg hantu stimbot. Sanggup duduk depan meja sampai maghrib pun jap lagi nak abis. Ada ke kengkawan yg nak ajak kitorang berstimbot ni?? Ajaklah..rugi wo x ajak aku

No comments: