Sapa Nak Duit Raya???

Sila angkat kaki ye...

Mana yg tua2 angkat kaki .. korang ingat aku nak kasi duit raya kat korunk?? Kirim salam ok. Tak cukup ke masa kecik2 dulu dah dapat beratus2..dah tua2 pun still nak lagi tau. Tak malu betul.


Aku eksyen je sebenarnya ni. Ni bukan duit aku..ni semua duit Mr. Kay. Dia je yg rajin kasi duit tiap2 tahun..aku tukang nyibuk hulur2 duit je. This year bajet telah dikurangkan. Hanya duit RM1, RM2 & RM5 je yg akan diagihkan kat budak2.

Aku rasa inilah sampul raya Affin Bank yang paling cantik skali. Sangatlah kontra colornya. I loike

No comments: