Bahagia Rasa Hati

Harini sharp on the dot Mr. Kay jemput aku. Tak payah jadi penunggu opis.

Punyelah dah makan lunch and also ice cream shedap tapi menjelang pukul 6.30 perut aku dah rocking bagai nak rak. Ni mesti gara2 Mr. Kay pasang lagu Cromok kat keta. (Mesti salahkan org ye..jangan salahkan diri sendiri)

Singgah kedai mamak faveret aku selain Hajris kat Tasik Permaisuri tu. So far aku rasa nilah kedai mamak yang best. Kualiti masakan tu ada.

Kedai mamak ni dekat dengan Pasar Sg. Besi..kecik je kedai dia. Ini mamak yang takde franchise2 punya.

Ordered warm milo. Aku tak reti minum air yang gile hot..mesti warm

Today..aku mintak tosei telo. Semalam tosei cheese. Aku rasa chutney mamak nilah yang paling best in town. So far lah..aku pun belumlah lagi habis meronda dan melantak kat kedai2 mamak yang ada kat KL ni.

Muka puas hati dah dapat makan. Sila abaikan mata yang terkatup & idong serombong kapal tu ye.

Malam ni Ana nak datang rumah. (Ni xde kene mengena dengan cite yg dh bratus kali ulangsiar kat Astro tu ye..yang ANA NAK SUSU tu..). She'll be sitting for exam tomorrow and dia nak aku ajar dia TAX..fuyooooo..mcmlah aku ni teror sangat..tapi takpelah..boleh je ajar mana yg aku ingat. Lagipun notes lama aku still ada lagi

No comments: