Carpet

Sunday tu Mr. Kay gi anta cuci keta. Ntah camne dia bercadanglah pulak nak cuci kapet keta yg dah mmg tahap kalau campak kat Sg. Klang..timbul semua ikan kat dalam tu.

Tapi ni kan musim hujan. Buleh kering ke?

Kene alas ngan kertaslah pulak. Semak je rasa..bile letak kaki..ada bunyi2 kertas. Ah tensi mak

Hantar cuci carpet tu Sunday...Tuesday baru kitorang jemput balik carpet kitorang tu dengan harapan..bersih, wangi (tahap buleh cium2 tu..)...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Cam x de perubahan pun. Dorang lupa rendam ngan bleach kot hahahha.

Pulak tu masa amik tu carpet tu x brapa nak kering..camne nak kering..asik ujan je..tak ujan lebat mesti renyai2kan..makanya keesokkan pagi masa masuk dalam keta..amik ko...hapak bau keta..terpaksa aku curahkan pewangi Lovely Lace aku...huhuhuhu..tingkap blakang kasi bukak..biar masuk fresh air dalam keta.

Pengajaran stori mori moning glori aku ni...kalau nak anta cuci tu..pastikan timing tu betul ye tuan2 dan puan2...

No comments: