Hadiah...

Tadi saje2 je cek duit kat m2u...puas aku pikir apsal ada belen yg aku tak pasti utk apa....

rupa2nya itu duit hadiah besday yang kak seha bank-in kan aritu..gile aku lupa.


BG kat DRA takdelah byk sangat RM60 je sorang...tapi oklah at least ada. Apa agaknya aku nak bli apa untuk besday aku tu??? Yang dah hampir 2 bulan berlalu? Bli hiasan rumahlah kot yek..


Kene cari cepat2 ni. Hadiah besday Mr. Kay pun x bli lagi..aku ni suka tau melengah2kan benda...kene tukar habit buruk ni

No comments: