Nursery

Oooohh tidak. Aku tak perlu ke nursery penjagaan kanak2 sebab aku belum ada anak. Aku nak gi nursery bunga je.

Hajat dihati bukan nak bli bunga..tapi nak beli pokok halau nyamuk. Ntah nape lately ni rumah aku banyak nyamuk. Besar dan gemok lak tu. Dah jadi cam aktiviti pulak aku utk tepuk sana..tepuk sini (and a clap clap here....and a clap clap there...ooo mosquitos have a house e ya e ya o)

Skali bile gi kedai tu dorang pun xtau ada pokok halau nyamuk. Bila sebut purple basil..lagilah taktau mamat myanmar tu..adoyaiiii

Ooopps lupa lak nak rotate. Dorang tengah puas pikir pokok apa yg aku cari sebenarnya

Aku sorang je nak membeli..tapi sume2 masuk dalam nursery ni. Kasi havoc sikitlah kedai tu..kang org tgk ramai org dalam kedai..mesti org ingat ada sale ke..barulah ramai yg join..hohohho

Aku nak snap yg kale merah tu bukan yg fink itu...

Ingat next visit..maknenya after salary nak bli batu nilah..murah je. Sekeping RM10 sajo..
Sudahnya aku tak bli pun pokok tu sebab dorang tak tau aku nak apa.

2 comments:

manisz said...

weih murah lah batu2 tu.. kat kuantan RM13 satu.. paling mahal RM15.. beli kat aku leh?

sheila said...

hahhaha..gile ko
belikan utk ko, pastu bile nak pos..costnye sama je mcm ko bli kat kuantan..