Tak Sokaaaaa...

My lappy was affected and there's no other way for me to recover it. I've to re-format it. Hantar lappy kat bro bawah ofis yg mmg slalu repair pc, networking ofis aku. So, Friday I got back my lappy...hohohoho. As protection..I also bought GENUINE AntiVirus (Kaspersky)...serik wo pakai AV yang free2 ni. Nasib baik aritu antar repair ngan member2..dapatlah murah RM50 je. Yelah sebab bile reformat..we must have driver in order to install all the program that we need. Driver ntah kemana ntah..so bro tu kata he can detect...oklah kan. Harap aku buat sendiri mmg tak jumpalah..aku jumpa driver bas jelah.


Masalahnye sekarang ni..dulu aku boleh view blog aku dengan indahnye..dengan tulisan yang aku select for my blog..tapi sekarang..tulisan2 tu semua cuma jadi font TIMES NEW ROMAN je...oh tidakkkkkkkkkkkk. I hate this font. All corresponding dalam ofis yang melalui aku...jangan harap aku nak guna font TIMES ni. Dulu time study yelah..terpaksa. Lecturer dah bagi arahan siap2kan. All assignment kene guna font Arial 11 or TNR 12 with 1.5 spacinglah..double spacinglah....and mestilah aku pilih Arial.


Nilah pemandangan blog aku dari screen lappy aku yg baru kuar dari klinik ni. Sangat tak indah tulisannya dimata aku. Hohohoho..camno nak tukar tu? Atau tulisan yg aku pilih tu takde dlm list tulisan yang disediakan....tak tercapai akal den do.

No comments: