tinggal tanda tanya

Cam lagu Ella pulak title aku kali ni.

Bulan pose tahun2 lepas aku suka makan kat kedai area2 ni..dekat area2 rumah akulah kat Bandar Tasik Selatan tu. Semalam masa gi situ..konon2 naklah makan kat situ sebab deco kedai (yg aku rasa kedai buat tanpa lesen) tu cantik. Ada lampu antik, meja antik, kipas antik..org je tak antik.

Tapi bila sampai sana aku tengok..tadaaaa..dah xde kedai lagi dah. Dorang dah pasang besi pengadang yg kale kuning tu..rasa macam kat tepi sungai pulak. Apa motif org DBKL psang besi ni?

Sudahnya aku kene makan kat kedai yg tinggal sebatang kara ni. jadi kecik je kedai ni..dulu siap ada 2-3 pintu..ada bilik utk dorang tido2 lagi

No comments: