Dinner yang sangat awal

Friday, Mr. Kay fetch me around 5.20pm. Dia mmg suka jemput aku awal2...as if office tu aku ada majority share. Tapi aku suke je balik awal...ala 10 minit bukak ofis pukul 8.10 pagi??

oooppppss..aku tak ngungkit..saje je nak cakap. tapi ofis ni mmg best..harini aku balik awal..sok lusa turn korang lak kan. hidup harus ada give and take..baru harmony

Harini abah ada skali. Abah baru je sampai kat puduraya and Mr. Kay bawak skali gi amik aku. Harini (sabtu) abah ada kursus aji kat shah alam. In less than 20 days abah akan sampai ke Tanah Suci Mekah.

Lunch tadi aku tak makan sangat pun..bukanlah tak makan..cuma TAK MAKAN SANGAT..so dalam kereta punyalah lapar rasa..cam ada kipas angin dalam perut ni. Jadinya kul 6.10pm kitorang dah terhegeh2 kat kedai mamak kat area pasar tu.

The anak & bapak. Mr Kay ni bagus tau..suka betul dia minum air panjang umo tu

This is what Abah n Me ordered. Sehati sejiwa tak pak mentua ngan menantu antu dia ni???

No comments: