Hairdo for Us

Aku dah start rimas dengan rambut aku..dah rasa cam kering je kat hujung2 tu. Balik keje tu patutnya kitorang terus balik Melaka sebab besoknya ada kenduri utk Abah & Umi gi haji. On the way masa tu still kat LDP aku sesaje ckp ngan Mr. Kay ari Ahad lepas kenduri nak gi saloon..potong rambut. Pastu Mr. Kay ckp .. kite buat arini jelah bila dah sampai Seremban nanti...hohohoo..best best.

So, sampai je kat Dataran Senawang...carilah saloon utk mengerjakan rambut aku yg dah panjang tu. Aku ni jenis x memilih .. janji bukan kedai mamak yg potong rambut pakai pisau tu hohoho..giloooo


Ni rambut setelah dipotong dan dicuci. Lupa nak snap masa dia tengah gunting sebab aku leka baca majalah..majalah apa yek..lupo lak acik

Sedang rambut aku diblow..Mr. Kay pun nak tompang sekaki gak. Tadi dia gi berasap kat kedai sebelah. Org tu cuci rambut dia siap tido..syok ke???

Jeles lak aku..rambut dia lagi panjang dari rambut aku..camno??

Panjangkan?? And one thing more..rambut dia lagi lurus, halus & lembut dari rambut aku..aku jeles ok

Tadaaaa..rambut aku yg pendek..time ni aku rasa aku nampak cam makcik2 je
So total sume cut, wash & blow cume RM40 je utk 2 org..sangat mulah mulah wooooo

2 comments:

Aidaroha a.k.a Haida said...

nest.. panjang mengurai rambut asben ko ye.. kalah rambut pompuan..

pandai jaga kekemasana tkpe la. jgn serabut kusut masai udah.. hehehe

sheila said...

heheh..
dia mmg slalu gi basuh kat saloon..ngengada. pulak tu gi senyap2 je..ni yg nak jeles ni