I didn't abuse her!!

Walaupun dia officemate aku..merangkap kawan baik aku dari zaman jahiliah kitorang sehingga ke zaman dia dah beranak pinak...aku sikitpun x mendera dia. Dia sendiri yg suka dera diri dia camni.


Punyalah banyak meja kat ofis ni..dia nak jugak nonggeng2 kat blakang aku. Kire time aku berjaya candid ni dia pun dah berjaya meletakkan pungkoknye ke lantai..sebelum tu gile menonggeng sana menonggeng sini..

Aku snap gamba ni hari Isnin..tapi sebab aku tak brapa nak sihat makanya gambar ni duduklah terjelepuk dalam hp aku ni. Tapi aku sakit2 pun sempat gak nak pedajal orang..hohoho..

Na..aritu aku exploit muka ko..arini aku exploitasi bontot ko lak..nasib bontot ko dah kecik wei

No comments: