I'm on leave

On leave? MC? Ponteng?

Ntahlah which category should I put myself into. Rasa category ponteng kot. Tapi aku ponteng bersebab. Bendera bile naik mulalah sakit perut tak bertempat...tak selesa...rasa nak baring je

Since dah lama x breakfast kat rumah sendiri..so aku pun secara automatik terbangun pagi..yelah alarm tu dah setkan...jadi matapun secara automatik mcm xmo lelap walaupun penat aku suruh sambung tido. I woke up and tgk tv. Mr. Kay nye ofis masuk kul 9.30..so lepas subuh dia melingkau lagi le sampai kul 8.30. Org lelaki siap bukan berjam2 pun..tp ayang (adik aku) mmg bersiap lama..nak iron baju (tee shirt pun dia iron gak..nasib spentot dia x iron), pastu dia nak berbedak, berhair gel, nak kasi cacak rambutlah..nak trim misailah..hadoyaiiiiii. Nasib laki aku very the simple one


My simple breakfast. Sausages & burger tu xdelah hangus...tapi dalam gambar nampak cam hanguslah fuloookkk. Scrambled egg tu jangan dilupakan ye. Ingat nak buat omelet tp cheese lak xdo..


Macam biasa...lepas je sayang gi keje aku pun on lah laptop ni. Bertenet dari pagi sampailah kul 12.15..stop kejap masak..pastu makan2 ngan sayang..pastu sambung lagi bertenet sambil makan kuih raya yg sedap ini.


Biskut badam ni aku bli dari Kak Chik Maria. So far ini adalah biskut beli yg paling sedap


And this is how I spend my whole day today. Buat crossword puzzle set yg ke 2. I have another 1 set to go. Tapi set ni cam fenin sikit...ada 2-3 soalan yg aku confuse

Malam ni nak gi berurut..sebab makcik urut tu kata dia nak urut aku time aku period yg heavy2 punya...tak salahkan berusaha. Usaha tangga kejayaan. Dah usaha, berdoalah...pastu barulah bertawakkal

7 comments:

Eya said...

leh ek urut time period...
kite ade gak 3 kali urut. tempat lain2..sume nek urut tu,kate xde mslh..last2 doc kate,ade prob..huhu

Sya Annur said...

kok urut time heavy tuh kompem habih digogar eh poghut. hehe.. xpe, usaha tuh penting... nway, ada kwn aku dulu mcm ko gak. pastu diprg g klinik homeopathy kat pkns shah alam. worked for them laaa..

sheila said...

eya,
makcik urut tu yg suruh dtg time piyed..cuba jelah

kasi kite ko nye YM..senang sikit nak burak2 hehehhehe

dekfa,
tp dia urut sempoi je..xdelah tekan bagai nak gile

Eija Sam a.k.a Purple 28 said...

salam...1st time here... kat mana mengurut tuh...? same here sedang berusaha...

sheila said...

eija,
kite urut kat ampang,
kampung ampang tambahan kot..ntahlah buta jalan sebenarnya kite ni..org bawak so kite duduk diam2 jelah kat sebelah

Eija Sam a.k.a Purple 28 said...

sheila boleh bagi alamt dia...email kat kat kite eija28@yahoo.com....thanx a lot ya

sheila said...

eija,
nanti kalau dpt nombor fon makcik tu kite kasi ye..
slalunye SIL kite yg callkan..sebab makcik tu duduk sblah umah dia..tp SIL kite tgh bizi gile ni buat preparation nak gi aji..