kiss lite2 sajorkkkk

Hohohohoho...tajuk aku poyo gilo.

Ohh sorrylah korang yg teruja nak masuk tgk aku kiss lite2 ni..takkan aku nak dedahkan "xtvt" aku tu kat blog lak kan...

Aku nak cite yg smalam aku gi shopping LITE-LITE kat Jusco hahah. Tapi aku rasa x bestlah gi kat Jusco Bukit Raja tu...(ni namanya kacang lupakan kulit..) padahal time dolu2..inilah tempat2 gi merayap kalau xde class. Sham ko ingat tak kite naik moto reramai2 dari umah Sec7 kite gi sini???

Kalau xde sebab musabab yg kukuh..takde maknanya aku akan sampai kat JJ jejauh ni. Semalam Mr. Kay ada appointment gi urut2 kat Shah Alam kul 9 malam. Jadi aku dengan gediknya pun mengofferkan diri untuk ikut dia..tp dengan syarat aku nak gi JJ sementara tunggu kul 9 tu. Bila dah sampai sana aku rasa cam xbest je..napa ntah

Beli pillowcase color putih belah bawah tu..sebab bedsheet ni come with 2 pillowcases je hoho..

Pastu beli novel ni untuk bacaan lite-lite masa Mr. Kay dibelasah oleh tukang urut tu

Sebelum tu..aku kene layan my perut dulu. Ni aku makan kat Old Town White Coffee. Apa nama makanan ni....hrmmm tp ada nissin2 camtulah..x brapo nak sodap compared to Ipoh Hor Fun Noodle tu. Yang ni cam byk perasa..masin je aku rasa
Mr. Kay boleh tengok je aku makan sebab kalau dia makan skrg ni harus jugak dia uwek nanti time urut. Abaikan rupa aku yg x siap tu. Mr. Kay ni x pandai nak amik sho

7 comments:

manisz said...

yerlahhh ingat2.. ko dgn kak su.. aku dgn akak cikgu tu.. syok nyerrr.. miss lah saat2 tu.. (smbil air mataku bergenang)..
btw.. best ker citer tu?? recently i bought 2 books kat popular book store.. tgh bca lah nie.. huhuhuhuhu..

YOamikutdare said...

mencelah: ms kay, banyak gambo makanan la dlm blog nie? heee... food lover, nanti kita nak joint sama buleh? atau ms kay datang kelantan?... sini best jugak...

sheila said...

sham,
bestkan time tu..
nama akak cikgu tu Ija ye..aku ske lah tgk muka dia..lawa, sweet je w/pun byk pimples kan...

Yoamikutdare,
mmg suke makan..tu sebab badan dah bagak cam ni..hahah..nak join buleh saje..anytime anywhere hahah..

chOo chets said...

lawak ko neh...:)).

ko tak rase mende tu mcm meggi ker? aku tak order dah ...sbb leh msk kat umah :p

K.Jah said...

ske tau buat kite nabes dgn tajuk tuhhh!!!

sheila said...

sue,
saje je nak try..aku kan kengkadang sewel sikit

kak jah,
haaaa..mesti terasa nak masuk mengawanlah tu..hhooho

Tijah Lawa said...

mengawan? harus lah...aku kan mamalia. huhuhu