Pesta

Thursday nite aritu, I met Kak Ida at Petronas beside Tesco Ampang to get my order. I ordered via phone 3 packs of instant mee bandung pes & 1 pack of soto pes. Slalunya boleh pos..tapi sebab aku nak guna benda ni urgent, besoknya ada open office so kenelah gi self collect. Zaman sekarangkan zaman yg mudah....yg x pandai masak cam aku pun boleh masak dengan sedapnya.

Inilah pes mi bandung yg aku bli tu. Jenama Maharani. So far aku rasa inilah yg paling best skali. Sapa2 yg berminat click aja kat nama Kak Ida kat atas tu...pastu pandai2lah korang pilih apa yg korang nak..macam2 dia jual..(ni promosi ikhlas ye..mende2 yg sedap ni patut dikongsi bersama..bak kata omputih sharing is caring)

Masa on the way nak gi tu adalah sorang client Mr. Kay tipon kata ada barang rosak. Dia tengah organize event...so Mr. Kay kenalah gi collect barang tu. Sekali tu terkojuit aku Mr. Kay bawak gi area ni....hohoho

Gi Tokong Cina rupanya. Aku rasa dorang macam buat upacara sembahyang..tapi lagu yg dorang pasang tu mcm lagu rancak...ala2 lagu rock cina hohoho..buleh yek berpesta dalam tempat beribadat...

Aku snap dari dalam keta je..x kose aku nak turun ngan asap yg banyak gile kuar dari colok besar tu. Uncle2 Cina yg bertenggek kat luar tokong tu pun pelik apsallah tetiba ada org Melayu berminat nak tengok kat tokong tu.

Hello Uncle..kitorang tak minat nak tengoklah...kitorang tengah tunggu orglah hehehe

No comments: