RnR

What RnR means to me??

Relax and Refill

Balik dari kenduri Ma'ib haritu saje je ckp ngan mama xyah masak. Lagipun mama jenis jarang makan malam. Kalau aku balik..itu adalah hari untuk mama lupakan diet malam dia..hohho..akulah syaiton pembangkit nafsu makan itu

On the way balik ke KL, we stopped at RnR Seremban. Mr. Kay dah terbayang2 yong tau foo sup kat situ


aku yg syok snap gamba sendiri..tengah tunggu Mr. Kay bawak makanan

Tadaaaaa..yong tau foo itu. Tapi Mr. Kay telah memotong stim aku makan sebab dia gi letak cili potong kat dalam sup tu. Sudahnya aku xleh nak hirup2 sup tu walaupun aku dah kluarkan sume cili2 tu. Pedas. Aku tak reti makan sup pedas..melainkan itu adalah tomyam

Lepas makan tu nak bli corn in cup..tapi cornnya blum dimasak lagi..aku sekeh jugak minah indon ni nanti. Dah tau ramai orang...kukuslah lebih sikit

6 comments:

K.Jah said...

whoaa!!! mi rebus dia best gak tau. kalu pagi2 ada bihun s'pore yg mantap!! nak nasi lemak power, kat hentian sebelah nilai to KL...
pergh!!!!

sheila said...

kono cubolah ni..mi rebus mmglah den goma

tp bab nasi lomak tu..ado sedikit kureng..nanti gomok camno??

Aidaroha a.k.a Haida said...

yong tau foo tu pebret akak.. tapi kt sini susah nak cari huhuu.. bila nak jalan gi lido ni.. nak pekena semangkuk....

sheila said...

kak aida,
apalagi..gosoklah cik abang ... ajak dia gi

Eya said...

sdpnye ko melantak yo..

sheila said...

eya,
wei..org dlm pantang sila jgn jeles ye..