Berjemur

On the first day I brought Kyra home..Mama kata dah ada tanda2 baby kena jaundice. Prasaan aku? Aku takut.

Memandangkan Acama, Mama sume ada kat rumah dorang suruh jemur je Kyra kat matahari pagi. Sangat kesian tengok baby kecik2 ni merengkok2 kene panas dan yang penting celah2 aku pun berpeluh sekali hohoho..

Sian Kyra..tengah tido Ammi kejut bukak baju bagai

"Syok jugak ye Ammi jemur camni..rasa cam kat tepi pantai pulak"

"Sangat best Ammi..besok kite jemur lagi ye"..

4 comments:

ザリア said...

huhu..cumeynye weh,bak nk kendong jap..

aidaroha said...

hehe berjemur pun nyenyak je dia tido eh.. shioommm skett

sheila said...

eya,
nak amiklah..kendong jap je..kalau lelama kang ammi dia jeles hoho

kak aida,
tulah tu..manjang tido je...time mandi pun buleh tido gak

Aidaroha@Haida said...

sebenarnya budak byk tido ni selalu kena jaundice.. kena bangunkan dia setiap 2 jam.. beri air masak.. elakkan pakaian dan kelengkapan berwarna kuning.. langsir rumah kalo kuning pn kena tukar.. tu dulu doktor kata.. bukan fatwa palsu heheh