Korang Cuti ke Besok????

Besok cuti utk negeri Selangor...for those yg kerja di luar negeri Selangor...silalah jeles ngan kitorang ni ye hohohoho..

Masalah aku ialah..aku tertinggal laptop kat rumah Mama. Aku dah pack cun2 aritu tapi camnalah Mr. Kay boleh tak prasan. Nilah masalahnya bila kita tak monitor apa yg suami kita dah buat.

Mr. Kay keje jadi apa aku nak buat besok selain dari tengok tv from morning till nite? Harus jugak aku meroyan tahap gaban kat rumah. Nampak gayanya aku kena jadi cam zaman baru kawen dedulu..zaman xde laptop, takde tenet kat rumah. Mr. Kay please get yourself ready to receive my phone call every hour ok. Sapa suruh tinggalkan laptop tu..

Aku ingat kalau rajin aku nak gi MidValleylah. Aku nak bli jam tangan sebab jam aku dah ilang. Ntah kat mana aku cicirkan ntahlah. Haritu masa shopping2 kat Semban aku tak jumpa jam yg aku suka..pulak tu ada 2 je kedai jam kat Jusco tu. Kedai jam rm10 tu berlambaklah

4 comments:

Aidaroha@Haida said...

akak esok sehingga hari ahad bekerja 24hours per day..hehhe husband akak OST ke teluk intan.. so takde kakitangan utk menjaga anak.. hehehe

Eija Sam a.k.a Purple 28 said...

selamat bercuti...

CuTeMiUt78 said...

oh.. gitu ke..emm selangor cuti..erk..

sheila said...

kak aida,
akak mmglah sentiasa cuti dari kerja..akak dah tentu housewife..
suka ati je nak bangun masak sarapan ke xnak..nak masak lunch ke xnak..kuasa ditangan anda hahahah..

eija,
tq

cutemiut,
yolah..cuti aritu..tp cuti yg x best