Selagi Tak Habis..Gitulahhhh

Pagi tadi Mr. Kay macam tahun2 sebelumnya pergi cari tempat org menyembelih lembu. Dia mmg suka melapah lembu..dia kata syok. Nasib baik dia meghoyan melapah tiap kali menjelang AidilAdha je. Kalau selalu2 meghoyan nak melapah kitorang kenalah bukak kedai jual daging kat pasar.


Mr. Kay balik dari melapah...as promised kitorang ke Jusco lagi skali. Semalam aku tak jumpa shades yg menarik kat England Optical tempat along..so harini kite gi kat EOG Jusco lak. Nak dapat rega best kenelah gi ngan Along. Kalau tak nanti x dapeklah den nak melaram ngan cermin mato mahal. Cari punya cari akhirnya aku berkenan ngan yg ni. Murah je


Nilah shades yg aku beli. Murah saje lepas dapat staff discount along. Tapi aku xleh pakai terus sebab aku nak kene tambah power dulu. Shades aku yg lama tu elok lagi..cuma masalahnya bila aku nak guna aku kene pakai contact lense dulu. Boleh nak tambah power tapi mahal sebab shades Marie Claire yg lama tu agak curve sikit.

Mr. Kay pulak dalam senyap gi beli kasut. Aku bagai nak rak calling2 dia..masuk message..rupa2nya dia dok sesenyap kat dalam kedai kasut tu.

Ni pulak kasut aku. Tetiba aku rasa macam very the feminine bila aku teragak nak bli kasut ni.

Larat ke yek aku pakai kasut ni merambu2 nanti??
Bila dah penat membeli belah..perut pun mcm dah lapar. Yelah banyak gak tenaga aku guna utk jalan from one shop to another.

2 comments:

manisz said...

eh samelah kita.. aku pun beli shades baru gak.. guess kat focus point.. lau aku tau beli dgn akak ko leh dpt rege staff, mau aku suh ko cari shades tu kat tmpat akak ko keje.. huhuhuhuhuhu..

sheila said...

tp kat EOG tu x byk stock yg barulah..

aku tgk kat kedai spec lain lawa2 je spec itam dia..tp nak wat camnekan..kata nak yg murah kenelah beli je apa yg ade