:: Harga Blog Mrs Kay ::

Tadi masa aku tgh bloghopping..aku masuk blog CuteMiut78...aku nampak entry dia yang ni..tu yang cam tergedik2 nak gak tau brapa harga blog aku ni.


Entri yang mencapai ke blog Live, Life & Love of Mrs Kay anda adalah sebanyak : 11 link
Entri yang mecapai ke posting dan blog anda ialah sebanyak : 100 link
Harga blog anda ialah RM18633.12.






My blog is worth RM18633.12.



How much is your blog worth?




Alangkah bagusnya kalau sebetul2nya harga blog aku camni. Kaya aku..takyah susah payah aku keja hohoho..

10 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..bagus2... tu la klu betul2 dpat nilai camtu.. alangkah bagusnya kan

e_ja said...

wah mokcik kayo!!..leh banje akak nih..best2..:D

sheila said...

cutemiut,
tulah tu..takpelah rasa syok gak nampak value tu..bersemangat gitu

kak eja,
sy blanja akak pakai tenet 24/7..
tp bile dah pakai sendiri bayo le..sy sebut blanja je..x sebut nak bayar hehheh

SaDi said...

kalau betul laa figure tuuu... sudah pasti sadi tukar kerjaya... huahuahuahauhua :p

SaDi said...

waahhhh..... kayo... kayo... kayo :)

pHat sUe said...

:). aku nak hud dapor weh. smoga doa ko dimakbulkan. amin.

Aidaroha@Haida said...

huiiii byk tu.. kalo betul la, seronok eh..

U-jin said...

wah nest 18k..kayo macik..

sheila said...

sadi,
yo acik kayo..

choo,
doa aku dimakbulkan..aku bli hud tuk aku je..hehhehe

kak aida,
kalau duit tu ade kat dlm bank lagi ok kan...sangat bahagia idop ni

kak ujin,
duit alam maya je..bukan leh rasa ngan tangan pun hehe

pHat sUe said...

kekek kuasam :P