Happy 2mth Old

Last Saturday (21/2/09) genaplah umo anak Ammi 2 bulan (baru 2 bulan ye..blom 2 tahun lagi). Di usia 2 tahun bulan..apa yg Kyra dah pandai buat


  • Kyra dah pandai gelak kuat. Siap bunyi macam terkekek2


  • Kyra still minum susu 2.5ml je..patutnye umo mcm ni dah minum lebihkan?


  • Kyra sangat susah nak minum air putih. So Ammi letak gula batu sikit..kasi ada rasa


  • Kyra dah suka dibedung. She feels much comfortable I guess when sleeping. Kalau tak tu manjang terkejut2 je..pastu booties & mitten tercabut2.


  • Kyra pantang nampak Abah. Asal nampak je Abah mesti senyum meleret sambil buat muka ngengada..ngan Ammi dia xnak pun buat camtu sob sob sob


  • Kyra dah boleh angkat kepala...sume org kata terlalu cepat utk Kyra buat benda2 camni..kuasa Allah..


  • Kyra x boleh tido kalau dia dah yak-yak..dia x nangis tapi dia suka goyang2kan kepala dia tanda dia nak diapers dia ditukar


  • Kyra xnak pakai puting biasa. Haritu Ammi and Abah gatal gi beli puting NUK..sekali dia dah xnak pakai puting biasa tu lagi. Walau lapar camne skali pun dia tetap xnak isap susu..puting NUK itu adalah mahal pada Ammi...


  • Kyra akan nangis gila2 kalau dah ngantuk sangat. Yang ni kira prangai dia yg paling latest skali..start hari Sabtu lepas. Ammi ngan Abah dah kecut2 perut takut sebab ingatkan Kyra sakit perut ke..nangis bagai nak rak. Hulur susu xnak, pujuk xnak rupa2nya dia nak puting..dia dah ngantuk tahap xleh nak bukak mata tp xleh nak tido sbb puting lom masuk mulot...hohoho..anak Ammi dah dapat ciri2 kecerewatan cam Ammi

3 comments:

Sya Annur said...

aku rasa kan, ko try letak glucose la kot...

CuTeMiUt78 said...

bestkan bila tgk perkembangan anak ni

sheila said...

sya,
dah buleh kasi ye..
nanti..bukan anak je yg minum..ngan ammi2 tonggang skali..i loikeee

ina,
sangat best..