besar nafsuku

Since last 3 weeks rasanye I craved for durian. Gila....ada skali tu masa Mr. Kay outstation ke Penang..aku cam gila2 punya rasa nak makan durian..and kebetulan Ana came to my house. Aku pun ajaklah makcik ni gi cari durian. Boleh pulak time aku nak time tulah xde satu pun kedai jual durian yang bukak. Memang aku telan2 liur time tu.

Pastu bila Mr. Kay balik aku ckp nak makan durian..sikit dia x heran nak belikan. Yang aku pulak..bila lalu depan kedai durian napsu nak makan tu sikit pun x bangkit..tapi bila dah mandi..nak baring2 tengok tv..barulah tergedik2 napsu tu kuar.

Jadinya utk nak melayan napsu bini yg kojap ado kojap xdo ni...Mr. Kay pun belikanlah 3 bijik durian utk aku. Pastu siap asingkan lagi..nak suruh aku taste which one yg paling best.

Of course yang kat pinggan bunga kuning tu yg paling best. Yang paling x best yg kat pinggan see thru tu..pahit

TIME KASIH DAUN KELADI
LAIN KALI BELI LAH LAGI YE SAYANG

5 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. sib baik dapat gak mkn doyan tu..

eya said...

woo..makan x ngajak,aku pon ngidam doyan

U-jin said...

rasa cam nak durian gak ler..

babyluv_ayang said...

ni nak berlari gi carik durian ni....uishhh...mmg musim durian ker skrg ni, dik....tapi k.fara ni kena makan sebelum si bob balik...cos dia sensitip betul bau durian ni...heheheh...betul2 tak bertamadun lah somi k.fara 2....tak makan durian...heheheh...

sheila said...

kak rina,
ayat masa mintak tu kene power..tu yg dpt tu..hehe

eya,
ko x ckp ko ngidam..tu yg aku x ajak tu

kak ujin,
gi le cari

kak fara,
ntahlah kak dah musim ke blom..tp nmpk ada je org jual. sy ni durian on je..tp jgn tempoyak..