Jamilah ke Camni-Lah

Aku jenis yg x suka tengok iklan. Time iklan je mesti aku bangun and do whatever yang tertunggak..cth cam gi shi-shi ke...gi minum air ke

Memandangkan kat rumah aku volume tv lagi satu bar nak ke max. vol so sure masuk toilet pun aku dengar and skali tu aku dengar iklan ni.

Aku dok pikir..apa yg orang2 ni nyanyi sebenarnya..Jamilah ke..apa glamour sangat cik jamilah ni sampai nak dilagukan namanya..pastu kat iklan lak tu. (ni gara2 hanya dengar without tgk iklan tu). Banyak kali dengar still cannot catch up apa yg budak pompuan tu nyanyi..last skali bila dengar je iklan ni aku berlari duduk depan tv.

Rupa-rupanya dia bukan sebut Jamilah..dia sebut CAMNI-LAH.

Korang penahkan tengok iklan COKE yang ada Dafi ngan budak OIAM tu. Aku rasa pronounciation budak fomfuan tu adalah tidak jelas ditelinga aku. Atau telinga aku yg bermasalah

4 comments:

Tijah said...

tersodak omak den. namo eh samo...

manisz said...

aku pun sama dgn ko.. aku mmg dgr JAMILAH.. rupanyer CAMNI-LAH.. budak pmpuan tu mmg ada masalah sebutan sikit, cer ko perati masa dia ckp lau ko ada tertengoklah, something wrong bila ckp, mcm masalah gigi or bibir jerk aku rsa.. dia ckp mcm ketap bibir or bibir dia keras ke whateverlah gitusss..

CuTeMiUt78 said...

pernah dgr gak.. rasanya camtu kot

sheila said...

kak jah,
la yo ko..sian sazah tu yo..

sham,
amboi ko..but yes..now i realize that..

cutemiut,
so far sume org yg saya tanye ckp dorang x prasan apa yg budak tu sebut