Thumbs Up

Gila suka aku ngan barang ni.


Cuba teka brapa umo sayur2 ni?

Apa 2 hari?? oooo tidakkkk (dengan muka penuh berlagak..riak..sombong..ohooho)
Sayur ni umurnya udah seminggu ya ibuk2.

Waduh2 kok masih cantik dan segar sayur2nya. Gi mana kamu nyimpannya?
Ohh..senang saja..gunalah itu Modular Keeper With Grid


Nilah dia..Modular Keeper tu.
Capacity: 9.4L
Dimension: 38.0cm (L) x 28.4cm (W) x 11.7cm (H)



So, kalo korang nak kekalkan kesegaran sayur..gunalah benda ni. Aku beli kat Tupperware je. (Oppsss aku bukan dealer produk ni mahupun produk2 yg lain ye)

8 comments:

Tijah said...

harusla aku beli nih. aku mmg giler brg2 dapo nih...

eya said...

mahal ke makcik sheila?

manisz said...

giler promote..siap dgn dimension skali.. ingat company ko jual td..

sheila said...

kak jah,
bli le..rasa cam very useful

eya,
lebih pada rm50..tp kurang pada 90 rasanya..aku tak ingat sgtlah..sbb aritu aku bli 2-3 brg..

sham,
dah agak ada org yg ingat aku promote brg..tapi aku just sharing je..kata "sharing is caring"

choochet tak larat gi kedai balik keje slalu said...

bagos weh. aku pueh la mikir cane la nak kasi sayo mayo tahan lame.

thanks!

sheila said...

choo,
bagus bende ni..but u must make sure..ko tak siang sayo tu..
ko kene simpan ngan akar2 pokok tu skali..means xyah cabut daun dari batanglah..

VISI MOHA said...

nak beli modular keeper tuh... meh le beli dgn akk... ahaks!!!

xgitu mrs kay... kui... kui... kui...

sheila said...

betul betul betul...